o så va de snart september

Idag är det den 26 augusti o vecka 35.. tiden går så satans snabbt.. Gick upp 6 imorse för att köra carro och jörgen till sturup.. jag vill också utomlands...  menmen, när jag kom hem fick jag ett litet ryck, har städat undan en hel del på mitt rum nu, ska bara hinna dammsuga och dammtorka innan jag ska iväg o jobba.. Men har en känsla av att jag får dammsuga minst en gång till innan festen i helgen, jag fäller ju värre än en hund..

JAAA, inflyttningsfesten i helgen jaa :D de ska bli så roligt..  om det inte blir fler som helt plötsligt säger att dom inte kan komma så är vi över 35 pers.. ska bli riktigt kul. :D jag o lina var iväg igår o handla plastglas, papperstallrikar o en massa sånt som vi behöver. sen va vi på både väla och familia. hitta världens finaste klänning på cassles.. tyvärr så var den lite för lång för min smak, men jag köpte den ändå. Nu är den hemma hos gurli, o hon ska fixa med den : ))

Handlade inte så mkt mer. typ bara en bok, apple sourz o sen va de nog inte mer.. Aldrig att jag har handlat så lite när jag fått så mkt i lön, de va rena rama chocklönen denna månaden :DD blev riktigt glad, för nu kan jag (förhoppningsvis) köpa både glasögonen och årskortet till rögle utan att känna att jag inte har några pengar kvar : )

det har väl egentligen inte hänt så mkt sen jag skrev sist, men  just nu känns det som att jag mår allmänt bättre, trots att vissa saker med min kropp inte är som det ska vara.. men förhoppningsvis går det över av sig själv, för jag vill inte gå till doktorn..

jag fick förlängt på jobb en månad till, så nu har jag september ut också.. vilket är bra, börjar plugga i mitten på oktober om jag inte fått helt fel för mig.. dom är ju lite dåliga att höra av sig, så egentligen är det väl inte tänkt att jag ska plugga till undersköterska, men vad har jag för val.. Men känns som att allt går emot mig.

men nu blir det de sista av städningen som gäller sen jobb..
 

Kommentarer
Postat av: Mli

Gumman, du har inte sgt till mig att du bloggar ?! när ska vi seeeeeeees ? Pussssssad mli

2010-01-20 @ 15:06:42
URL: http://baiibiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0