typ längesen

vet inte riktigt när jag skrev sist..
Men det har hänt en hel del..
va ju i spanien i två veckor, de va grymt kul. träffa många nya kompisar :)

men när jag kom hem därifrån berätta mamma att huset skulle säljas, blev ju inte lite förvånad, men men nu är det sålt och vi börjar om 2 veckor, då ska allt rivas ner o nytt ska upp... dom som bor där nu är kedjerökare så där luktar inte så najs.. : / mitt rum blir typ desamma, fast dörren är på en annan vägg, så nu ska jag få en hel vägg med skjutdörrar o garderober bakom.. stoora speglar :D
har börjat packa lite. men det är så svårt, för jag har så mkt grejer.. har redan slängt en hel del som jag itne använder..

jag fick en tjänst på jobb igen, i maj månad, men nu över sommaren är det lite spritt, men jag har runt 20 dagar varje månad så jag är helnöjd..

jag fick tid till röntgen av mina handleder också, o samma dag hade jörgen blivit inlagd på sjukhuset, så det var först till ängelholm o röntga, sen direkt till hbg för att träffa honom.. mina röntgenbilder visade inget, så nu ska jag typ börja använda handledsstöd igen, o sen gå till en arbetsterapeut, men liksom han kommer säkert visa övningar jag redan testat innan, o de hjälper inte... är så satans trött på allt detta nu..
brossan han mår bra igen, o har blivit utskriven.. Hoppas att det nya hjälper nu..

det har väl hänt en hel del mer, men inget jag vill skriva om här, är ganska besviken på en hel del... nu har jag insett vilka mina riktiga vänner är iaf.. trodde fel ett litet tag...

framför mej nu har jag två lediga dagar då jag ska köpa en ny tv, packa, handla blommor till tanten på jobb som fyller 100 år, sova, o säkert en massa annat.. sen på onsdag o torsdag jobbar jag, fredag blir de väl fest i åstorp, o lördag jobba kväll o sen festa lite till o sen jobba kväll på söndag igen. = )

nä, nu ska jag fixa mej o käka nått sen iväg o handla
ha de gött puss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du får blogga oftare babe. Låter jobbigt det där med vännerna. Något du vill prata om? Vi måste ses snart igen nu när jag kommit hem.

2008-06-25 @ 18:36:10
URL: http://sophielilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0