Onsdag, igen : /

Usch vad tiden har gått snabbt, jag skulle ju skriva för längesen, men har varken hunnit eller pallat..
menmen..

i torsdags så var jag på väla med Jossi, Fia och Moa. Letade stövlar men hittade inga såklart... Handlade på systemet istället ;) haha.. nä men hitta det fina halsbandet jag kollat på på cubus, o det skulle jag ju bara ha.. :) Körde direkt till Carro efter det o hjälpte henne att flytta, My kom också, vi fick tagit det mesta, eller iaf det vi kunde ta.. guu va fin deras nya lägenhet är.. :)) jag vill också flytta...
Körde hem vid 4 för att göra mig i ordning, när jag skulle rätta en klämma så biter jag självklart sönder en tand :((  men det var inte så farligt, har inte ont eller något.. Martin kom o  hämta mig lite innan fem, jag blev lite rädd när jag gick ut i bilen för jag trodde paula skulle vara med, men jag kom rätt iaf : )   Jag o Paula hade vår egna lilla förfest : )   hon hade blandat ngt som var riktigt gott, men jag kan inte komma ihåg vad det var för ngt.. men iaf, vid 6 åkte vi ner till en som skulle köra oss till stan, väl inne i hbg så åt vi först, sen spelade vi bowling i en timme.. jag blev bästa tjej, fattar inte hur egentligen, för så bra spela jag inte.. sen var vi några stycken som åkte vidare ner till Harrys det var grymt kul!!
Vi åkte hem vid halv 1, och det var nog ganska så lagom iom jag skulle jobba :)  

I fredags ja.. jag började jobba halv 8, det gick bra. var ute och gick med dem gamla, och det var skönt o kul för jag har aldrig gått runt i norra vram. så nu har jag lärt mig det med ;)  haha.. när jag kom hem från jobb så hann jag knappt sätta mig förrän macke ringde o fråga om jag ville köra honom till bowlingen för han skulle spela redan halv 6, så det gjorde jag, sen satt jag där till halv 10 när jag skulle spela, sen kom jag inte därifrån förrän vid halv 12 12 nån gång..

sen var det lördag och det var upp tidigt igen och jobba, det gick förvånansvärt snabbt då också, tycker tiden rinner iväg på den avdelningen. när jag kom hem var det in i duschen, o en massa sånt, ringa o beställa pizza o sen hem till brossan för att kolla hockeyn.. Wiiie, vad rögle är bra :D   sen bara hem snabbt o lämna pappa o sen vidare till Ekebo för att jobba.. Var nervöst som bara den för jag har aldrig stått i kaffebaren förut, men det gick nog bra, jag frågade ganska mkt, men dom kan väl inte begära att man ska kunna allt direkt ?   eller ? :P   var hemma vid halv 4 på natten o kände att jag inte kunde sova, så jag börja läsa, men boken är ju så grymt spännande så jag var tvungen att lägga ifrån mig den..

på söndagen skulle jag upp kl 6, men jag vakna nog precis innan 7 när vi skulle köra, skulle till svedala och lund för att tävla.. de gick inte alls bra, men jag pallar inte bry mig.. bara jag är utvilad i helgen, för då jävlar ska jag spela på topp ;)  hahahah..  när vi kom hem där ifrån så körde mamma o pappa direkt till morfar, jag orkade inte åka med, istället kom richard hit o jag var nog inte så social för jag hörde typ bara:  jag kör nu.. eehm, jahaa, ja okej, vi hörs typ :P    jag hade somnat : /  jag somnade lika gott sen igen, o vakna inte förrän vid 8 när mamma o pappa kom hem, sen kolla vi lite på tv sen somna jag igen...

vakna först vid 4 på måndagen, var helt slut, åkte bara till bowlinghallen o spela korpen sen gjorde jag inte mer...
i tisdags så va jag hos carro ett tag, snacka mest bara lite skit : ) sen körde jag och min älskade kusin till familia o hade det mysigt, äntligen så hitta jag ett par stövlar.. riiktigt snygga är dom också :DD    sen åt vi glass sen körde jag henne hem sen körde jag till stoffe så titta vi film, det var kul o slippa sitta hemma hela dagarna :D


idag har det inte hänt så mkt, jag körde in till stan vid 1 för att äta buffé med johanna, sååå gott det var.. helt sjukt..  så sa vi att nu tar vi det lugnt med ätandet, men ändå så slängde vi i oss maten :P  haha.. sen rulla vi nästan tillbaka till hennes skola ;)   haha, elelr ja de gjorde vi ju för jag körde ;D;D;D haha, så vitsig jag är.. usch, jag börjar bli trött..
nu ska jag vara social med min mamma och äta fruktsalladen jag gjort till oss..

ha de bra. ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-11-12 @ 19:26:52
Postat av: Johanna

Hoppsan, jag råkade visst skicka en kommentar utan något innehåll, haha! Kul att du också har en blogg :) Jobbar du på Ekebo? Du vet inte om de råkar behöva folk där? Jag är i stoooort behov av jobb :D

2008-11-12 @ 19:29:15
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0