händelserik helg...

i fredes skulle jag varit uppe vid 9 för att köra hem till lina, för att följa med henne och pierca sig.. men jag vakna inte förrän 11, helt galet.. men iaf.. var hemma hos henne lite innan 12 så åkte vi till väla..hitta presenter till richard för han fylle ju 25.. sen hitta jag ett par svarta byxor jag skulle ha på nya jobbet på lördag... sen åkte vi ifrån väla till Casar i åstorp för lina skulle klippa o färga sitt hår, satt där ifrån halv 4, till nästan halv 8, om den inte redan var det.. sen hem, duscha snabbt, äta lite o sen till lina. vi skulle in till stan, o jag hade riktigt ont i huvudet men ville inte låtsas om det, men de blev inte riktigt bra, försökte hålla humöret uppe, men det sket sig som faan.. Lina ville till dickens o jag sa äntligen ja, men nej då ville hon inte gå dit, bussen skulle inte gå förrän om 20 minuter o jag gick dit på typ 7 minuter.. får ett sms av lina när jag är utanför max att jag inte kan behandla henne hur som helst o blablabla.. men va fan ska jag göra, det var inte jag som bara försvann hela tiden, eller satt o prata i tele eller så.. sen påstod hon att jag var full, jag hade fan knappt druckit ngt.. men men skit samma.. jag pallar inte bry mig längre.. det är bra att veta vilka som är ens vänner iaf... men iaf, jag skulle åkt med hennes syster hem, men lina bara stack, så jag stod helt själv på söder  o ringde allt o alla som en galning.. till sist fick jag tag på david, o den ängeln var så snäll, han och hans bror kom och hämtade mig.. Tack än en gång!!

på lördagen hade vi match hemma mot de andra hbg-laget.. vi hade samling 13.45 o jag vakna typ en halvtimme innan av att bettan ringde.. blev bara hoppa i kläderna o tvätta av mig o så, sen köra som en galning först till åstorp o sen till hbg.. vi vann matchen men jag spela riktigt uruselt, fattar inte vad som har hänt med mitt spel.. men är riktigt trött på nedgångarna iaf...
efter matchen så var det stress hem o äta snabbt för sen skulle jag iväg o jobba på ekebo för första gången : )  det gick jättebra och det var riktigt kul. Tyckte att det kändes rätt och det var roligt att få testa på något nytt. får väl se om  man får fler chanser där ute.

Idag vakna jag nån gång vid 11 halv 12.. låg i sängen o sega riktigt länge idag, men fick ju till sist gå upp, åt lite kassler o sånt som var kvar från richards kalas igår. sen nu är jag riktigt rastlös, tittar på one tree hill o käkar lite ostbågar, namnam :P  ska duscha snart, sen ska jag nog ut o köra en runda.. som vanligt :P 

kan inte komma på ngt mer att skriva nu, så ha en bra kväll alla för nu är reklamen slut ! 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0