Måndag

Vaknade vid 11 idag, gick upp efter typ 20 minuter, rätt in i duschen, eller efter att ha gått igenom min mail o lite så.. men när jag kom ur duschen hade dom ringt från jobb.. A fråga om jag kunde jobba på tisdag och onsdag också, jag bara vadå också ?? så hon bara ja men du ska ju jobba ikväll.. jag bara vaaa ?  men jahaa, så de va bara o ringa brossan o säga att jag inte kunde spela korpen..
Men hade lovat mamma o pappa o komma till jörgens lägenhet med kaffe, så jag koka det o körde hemifrån halv 2 typ.. kommer typ precis förbi slottet då möter jag dem.. så de va ju bara hem igen o käka innan man skulle iväg o jobba.. jag som så gärna ville på hockeyn idag :((  menmen, det gick bra på jobb iaf.. fick hjälpa till lite på andra avdelningen ett tag också..  men har fått fler dagar mellan jul o nyår nu iaf.. jobbar från den 22a december till den 31 så de blir ganska så goa pengar där :DD sen har jag fått lite mer efter och innan det med.. så det ska bli ganska så najs : )   är ju hundvakt from den 21 december, men hoppas att det ska gå bra ändå... men det kommer bli ett lugnt nyårsfirande för min del, såvida inte ngra kompisar har lust att komma o göra mig o vovven sällskap :P 

fick brev från skolan idag, den börjar den 5 januari.. det är riktigt nära nu, fan bara lite mer än 2 månader.. ska bli både skoj och lite sisådär på samma gång.. men enligt vissa ska det vara 70% praktik o 30% teori, jag fattar inte riktigt hur det ska gå ihop, men jag hoppas vi får nån sorts kursplan snart..

men nu ska jag snart upp och jobba igen, så det blir sängen o en ruskigt bra bok av Camilla Läckberg.

nanna grymt !  puss

Kommentarer
Postat av: Sophie Lilja

Fan va skoj :D Man brukar få kursplanen och alla andra tusen papper på första dagen. Jag tror att första dagen är obligatorisk även för er och då brukar de dela ut allt sånt. Det är ju inte långt kvar :D

2008-10-28 @ 07:43:22
URL: http://sophielilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0