oj då..

fan är ju över en månad sen jag skrev sist..
vet inte om det har hänt så mkt egentligen.. jag är så trött på allt, iaf idag, lyckades fördärva lite, allt var så bra igår, o så skriver man ett dumt sms som inte alls var menat som det blev skrivet, men allt fuckade sig ändå :(   vill verkligen inte ha det så.. jag tycker ju om dig..

från att ha haft hur mkt jobb som helst så ska jag inte jobba på 10 dagar, fatta 10 DAGAR... jag kommer bli galen som fan.. men hoppas att allt löser sig i slutändan iaf.. men ska på en intervju imorgon, säger inte var förrän jag vet om det är positivt eller inte.. ska även träffa stoffe imorgon, en kille från bjuv som jag aldrig träffat, har jobbat med hans mamma, eller ja, bytt av varandra iom hon jobbar natt.. vi ska titta fim o lite så.. bara min förkylning inte blir värre nu, är så grymt jobbigt, vet inte hur många panodil jag har levt på idag..

prata med dennis på msn ikväll. han får verkligen en att skratta, han är nog den bästa som finns ! han är alltid på gott humör o lyckas alltid få en själv till att bli det!

försöker komma på ngt mer som har hänt, men just nu står det stilla.. ska fira richard på lördag, han fyller 25 på fredag. helt galet att det redan är slutet på oktober...

o just ja, det blir utgång på fredag  :D  jag o min lilla sötnos Lina !!

men nu ska jag nanna, vill inte sova bort halva dagen.. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0