Onsdag

Idag har det inte hänt så mkt, gick upp vid 12, duschade, åt med mamma när hon kom hem, o sen till jobb.. Jobbade med min faster idag, alltid lika kul !!

När jag kom hem från jobb så tinade jag de sista räkorna o mumsade i mig dem, riktigt gott idag med, men kanske inte så bra att leva på räkor.. :P   har druckit cola, ätit pepparkakor också, o nu kränger jag popcorn.. o jag som inte fattar varför min mage växer ;) hahah.. nää men hade en vecka iaf, där jag inte åt ngt skräp eller så alls.. och det kommer bli fler sånna veckor, men inte just nu, kanske nästa vecka, eller så.. : ) 

Imorgon hade jag tänkt köra till väla o leta stövlar, ngn som vill med ?   behöver ett par nya, o jag hitta ett par skiiitsnygga på nätet, men jag betalar inte 2200 kr för ett par skor.. jag kan ha roligare för dom pengarna : )  Ska även inom på systemet och handla lite cider till mig och Paula, vi ska ju iväg o spela bowling med jobb!! Tänkte köra en runda till åstorp också o hjälpa carro o flytta lite, bara jag inte svettas :P  pallar inte tvätta håret en gång till imorgon iaf : ) 

när börjar scrubs egentligen ?  jag sitter o väntar på det, o jag orkar inte ta ner benen från bordet för att jag ska nå fjärrkontrollen.. lat ?  jaadå =)

blir väl sängen snart iaf..

ha de bra, ciao !

Kommentarer
Postat av: Sophie Lilja

Hallå bulle! Jo, jag vet. Jag uppdaterar lite dåligt, men jag gör samma saker varje dag så det känns tråkigt att skriva om. I helgen är jag ganska upptagen tyvärr. Jag tvingas med på Eriks avslutningsgrej med dykklubben och på söndag ska jag fira syrran som snart fyller 22 :P. Så det får bli en annan dag serru :/. Vad har du annars planerat i helgen?

2008-10-30 @ 13:06:01
URL: http://sophielilja.blogg.se/
Postat av: Paula

Lottie :D där är du!!

2008-11-01 @ 02:57:49
URL: http://nogg.se/paulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0