Tisdag, eller jaa, nästan onsdag..

jobb idag med, ställde kl på 6, men jag börja ju inte förrän halv 8 idag, så jag låg o drog mig till lite över 7, riktigt gott var det.. Har varit en relativt lugn dag på jobb idag, förutom att jag fick en jävla huvudvärk vid 11, o den har fortfarande inte gått över : / 

Idag har väl inte hänt så mkt, somnade när jag kom hem från jobb, trodde jag skulle vakna utan huvudvärk, men nej då.. vaknade precis innan jag skulle träna, så jag fick bara slänga på mig kläder o köra snabbt till stan.. va där lite över 6, men ingen sa ngt.. de gick ganska hyffsat att träna idag, kändes mkt bättre när S hjälpte mig. Fick även pratat med ngra i styrelsen om att jag kanske inte kommer kunna spela så många matcher till våren iom jag ska plugga.. de va helt ok som tur var : )   

efter träningen körde jag E hem, körde sen vidare till Maxi för jag var så sugen på julmust, men dom har inte fått in det ännu : (  så jag måste iväg imorgon o leta !!   jag handla lite räkor, pepparkakor och en chilisås till mamma.. sen körde jag till all-livs i bjuv o hoppades på att dom skulle ha julmust, men ICKE :(( stor besvikelse, men jag var ju tvungen till o handla, så det blev ett nytt lypsyl för mitt är inte bra, o en saft, typ citron/lime, så jäkla god ! :)   

när jag kom hem tinade jag räkorna snabbt som attan, o satte mig o kolla på desperate housewives.. krängde som fan, åt nästan ett helt kilo själv, men gott är det !!

nu ska jag kolla klart på scrubs o sen  lite 2½ men, sen fortsätta på min Läckberg bok..

Sov gott

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0