vad är detta ?

det har nog aldrig hänt att jag har skrivit så tätt.. ska jag börja blogga mer nu kanske ? ÄNTLIGEN isf.
men va fan, sitter bara här ändå. kan verkligen inte sova, eller jag orkar inte lägga mig i sängen.. dom kanske ringer från jobb imorgon, dom visste inte om där var ngn insatt på kvällen, men jag vill ju spela bowling och kolla hockeyn imorgon, men jag har inte råd att tacka nej.

Jag ska börja plugga i januari.. sökte i hbg, men kommunen går inte in  o betalar det, så jag får vänta tills efter nyår.. annars hade jag varit i full fart redan.. vill ju ha detta gjort.. ska dock ej ta något lån, jag tänker inte ha en massa att betala av på tills jag är typ 70.. som tur är låter mina föräldrar mig bo hemma under tiden ! o jag klagade lite på jobb också, om att jag inte kommer klara av att betala mina räkningar under tiden, så att dom ville att jag skulle göra det, så får dom hjälpa mig, o då sa chefen direkt att jag skulle få en utav trainee-tjänsterna o det innebär att man jobbar varannan helg, o sen kanske man kan hoppa in lite på veckodagarna också.. så det är ganska så najs.. ska bli kul o se vart man hamnar efter nyår med det nya och allt.. men hade jag fått bestämma så hade jag nog velat jobba på korttid, men jag vet inte.. jag kan nog vara överallt..  : ) 

det är pro am poker equalizer på mtv, de är fan inte ofta man tittar på poker nuförtiden, men de tär så grymt kul, o man lär sig mer o mer för varje gång..  men jag skulle aldrig klara av att spela det.. är för krångligt för mig, fattar inte riktigt allt ännu :P  så jag håller mig till black jack, men i helgen satte jag inte stopp bara : /  hade typ 70 kr i sedlar som jag tänkte jag kunde spela för, så jag ställer mig o de går skitbra, är väl uppe i nästan 400 så byter de dealer, o då vände allting, o dum som man är så tänker man att det nog snart ska vända igen, men icke... sen gick jag o tog ut pengar, men när jag kom tillbaka stod där typ 10 killar, o jag ville inte tränga mig på där, o de gjorde jag nog rätt i, så spara jag dom pengarna :)) 

i veckan händer typ ingenting, träning på tisdag om inget annat inträffar.. hoppas på kanske lite mys ngn dag också, men det får vi ju se hur det blir med det.. fast får jag bara en kram av ngn så blir jag nog glad. kan behöva lite sånt just nu..

det har varit så svårt för mig att blogga, för jag kan inte skriva om det som händer på jobb, och det är ju där jag har varit mest den senaste tiden.. men nu jobbar jag inte lika mkt, så nu ska jag försöka skärpa mig, har bättrat på min blogglista nu också. så jag följer en heel del bloggar nu, men du/ni kan väl ge ngra bra tips på läsvärda bloggar ?  : ))  skulle vara tacksamt.  hade en hel del på min gamla dator, men är inte lätt att komma ihåg vad alla heter ju. :P  

men nu blir det nog sängen för min del, kan ju inte sova bort hela dagen ifall de skulle ringa från jobb..
god natt alla vi höres ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0