mådde allmänt bra ja, men inte längre..

jag nämnde i förra inlägget att jag mådde mkt bättre.. o att jag nog aldrig hade gjort av med så lite pengar efter löning.. de va nog fanimej tur det. för dagen efter så krocka jag min bil.. den är helt skrot.. så in i helvetes jävla dumt, fastän det idag är 3 veckor sen, så kan jag börja gråta o känna mig så jävla värdelös.. vet inte om jag någonsin kommer att glömma det o ta det med en nypa salt eller vad man ska säga.. liksom, alla kan ju krocka, men man tänker ändå att man inte själv gör det... Har en ny bil nu iaf, en Mitsubishi Carisma, en 00a, riktigt fin bil är det, och jag är helnöjd med den.. Men de är ju ingen nisse.. så många minnen där finns från min soliga nisse... men de blir bara till o skaffa nya i Carre istället.. Carro,du kan iaf inte fördärva spaken när du ska rulla ner rutan ; )  så jäkla kul vi hade när vi körde till sweden rock :D

men men, nog om det.. det har ju hänt mer.. Hade inflyttningsfest på lördagen, det jag kommer ihåg var grymt kul. o så många som kom, men ändå en del som sagt att dom skulle komma som inte dök upp.. de va kul att träffa alla, men de kändes som att jag bara sprang rundor hela tiden. min kamera gick sönder men lånar mammas så länge, hon använder inte den ändå.. 
men iaf tack alla för entrevlig kväll :D


helgen därpå va de göteborg som gällde.. jossi skulle passa sin systers katt o lägenhet, så självklart följer man med ! :D de blev en runda på liseberg på fredagen o så kul vi hade.. börja med att åka lisbergståget, o fyfan  va jag var rädd i början men de va ju skitkul !  sen åkte vi balder ett antal gånger o sen uppskjutet o höjdskräcken, så jävla kul  !!  sen åt vi världens godaste mat på en kinarestaurang, riktigt gott var det :D  sen tog vi spårvagn hem o titta på tv o drack grogg : )   dagen efter åkte vi ner till stan, gick rundor en massa på nk, nordstan o överallt kändes det som :D  sen hem igen o slappa ett litet tag o sen var det utgång som gällde.. vi åt först på tildas, sen tog vi spårvagn ner i stan o försökte hitta något roligt ställe att gå till.. vi började på o´learys för att kissa :P  men vi stanna inte där, för där va mest gamla.  gick vidare till bishop, tog bara en cider o sen gick vi vidare till lilla london, satt perfekt så vi såg alla som kom in o beställde dricka.. där börja vi prata med en trevlig kille som heter robban, han joina oss hela kvällen o vi gick till rockbaren, men efter att ha stått i kö hur länge som helst, så gav vi upp o gick till gotebar istället.. där va inte så mkt folk, men det var trevligt att bara sitta o prata o mysa.. sen blev det ett farväl til honom o vi tog spårvagn hem.. dagen efter lämna vi lägenheten vid 11-12 tiden, körde till ullared o gjorde av med lite pengar, sen hem o soova.. va helt slut  på kvällen..
Bilder finns på http://chaallee.bilddagboken.se

sen har det väl inte hänt så mkt mer.. jobbade denna helgen som har varit o  är helt slut i kroppen.. sover alldeles för länge, trots att jag lagt mig tidigare än jag brukar..

Men på lördag smäller det, då är det hemmapremiär i nya arena, Lindab arena.. Ska bli så grymt kul att äntligen få se Rögle spela igen.. o i  elitserien :D  efter det blir det utgång, men lilla jag är pank, så jag kommer vara fylletaxi, men lika kul det, trots att kim klagar på mig :P 


ska ringa skolan nu idag eller imorgon också, dom på jobb tjatar som bara den.. men jag söker även jobb litta överallt.. får väl se om där är ngn som nappar : )

men nu ska jag ner o handla.. skriver väl om någon dag igen om det har hänt ngt..

ha  de bäst alla o sköt om er... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0