längesen igen..

Har inte haft varken ork eller tid till att blogga... men idag blev jag så satans förbannad att jag var tvungen.. Ni som känner mig någorlunda vet att jag vill tatuera in en ko någonstans på kroppen, o jag satt på google för att få lite inspiration, o då kommer där fan upp en  bild på blondinbella.. gaaaaah säger jag bara.. hon finns fan överallt.. är så grymt trött på henne just nu, o så ser jag henne bland alla söta kor, jag trodde jag skulle spy.. usch fy pekka..

de händer mycket just nu.. orkar inte dra allt.. men får nog sluta skriva snart, för jag har lovat philip att städa ur skåpen i köket, så där är någorlunda klart.. han flyttar ju ut idag.. sen vid 5 ska vi upp till åvarp och rida med jobb, ska bli ganska kul, har inte ridit på flera år.. bara jag inte får en stor häst.. då skiter jag nog i de..

kan man bli utbränd när man inte gör någonting ?   jag mår fan inte alls bra idag.. o philip har frågat flera gånger vad det är men de är ju inget annat än att jag är trött, men har legat 40 minuter o vilat precis.. o jag tror jag har fått tråkigaste praktikplatsen ever.. händer absolut ingenting, o imorgon är de dax igen.. palla :  /  nä men jag ska dit o göra gott intryck o visa att jag klarar av det mesta..

nä nu får jag fortsätta med grejet här.. ha de najs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0