dax igen

Nu var det såhär längesen jag skrev igen, men de har varit mycket, igen.
Men jag är äntligen klar med skolan :  )   gick ut med toppbetyg. Kan inte fatta att jag har gjort så bra ifrån mig och att det verkligen är över ! 
Har haft en sådär jul, är jämt och ständigt trött, och har konstant huvudvärk, tror det är dags att gå till doktorn snart.. Men jag fick mycket fina saker och ännu mer massa bra till vår lägenhet, längtar tills vi får flytta in.

Sitter ikväll och tittar på toppmatchen mellan frölunda-färjestad. Grymt coolt med så mycket folk och det är en hyfsat jämn match, fastän fbk slarvat lite..
O inte nog med det så leder Rögle över linköping :D:D:D kan inte bli bättre : )
 Nu kom min älskling ut från dass så nu ska jag passa på att mysa med honom lite till innan matchen fortsätter.

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0