Onsdag

Idag är det onsdag, jag har varit på praktik sen på skolan o haft samtal med läraren, men vi börjar med helgen ..

I lördags var vi "barnvakt" åt Philips brorsbarn, jag vakna lite senare än Philip, men när jag kommer in så ligger han o sover på soffan : /  haha Ganska gulligt dock. jag o Saga la oss i andra änden o glodde på ngt tråkigt barnprogram. sen gjorde jag varm choklad för jag inte mådde så bra, o barnen ville också ha. Lite senare körde jag hem o duscha o sånt, sen hem till Philip igen, laga mat o lite sånt, sen bar det av till Stefan, på lite grill, kubb o dricka för de som inte skulle upp tidigt dagen efter, de vill säga mig :P   Hade riktigt trevligt där, men de är drygt o vara nykter ibland, o att glömma glasögonen ;D

På söndagen körde jag iväg lite över 7 på morgonen för att hämta bettan, sen körde vi till ä-holm för att byta bil o åka mot Falkenberg för att kvala mot BK Snitt från Borås. Vi vann första matchen, förlora andra o vi fick spela en avgörande serie, o den vann vi såklart, så vi ska spela till helgen igen mot Friska viljor.
När jag kom hem så duschade jag o sen hämtade jag Philip så körde vi in till hbg o käka på kinarestaurang, de va mysigt : )  sen körde vi hem till mig o titta film. kan väl säga som så att de va första natten vi inte sov tillsammans, jag lyckades somna på soffan, medans Philip låg i sängen :P   han väckte mig vid 5 så vi fick sova bredvid varandra i några timmar..
Sen skulle jag iväg o klippa mig, o sen till jobb på inkontinensutbildning, som jag inte lärde mig ngt på, sen direkt till praktiken, där jag fick börja laga kvällsmat : ) 
När jag slutat hämta jag Philip igen o vi körde hem till mig o titta på film : ) 

I tisdags hade jag först praktik o där fick jag förfrågan om jag ville jobba i sommar, så nu har jag ett sommarjobb : )  sen skulle vi hem till vår sjuksköterska på vår avdelning för att äta lite mat o ha skoj. Hade riktigt kul den kvällen, o Jenny är så bäst med alla hennes händelser : )   Va inte hemma förrän efter 12, så de va bara rätt i sängen.

Idag hade jag praktik igen. efter det skulle jag till skolan för att ha typ ett utvecklingssamtal med min lärare, o hon frågar direkt hur det går på praktiken o jag sa att jag blivit erbjuden sommarjobb, men att det krockar med nästa praktikperiod, men då sa min lärare att det inte är några problem o att jag självklart skulle jobba :D så nu är jag fullbokad i 7 veckor :)) 
sen börja vi prata om provet vi gjorde för några veckor sedan, o jag fick MVG :D:D:D:D:D har nog aldrig blivit så glad över ett prov någon gång .. Sen fråga hon vad jag ville ha för betyg på förra praktiken, o självklart svara jag mvg, för jag tyckte att jag förtjäna de iom min handledare gav mig fria händer efter 2 dagar. o min lärare höll helt klart med, o sen gick vi igenom lite annat, o så säger hon att jag fått mvg i de två första kurserna vi läst :D denna dag har nog varit den bästa dagen på länge, förutom att Philip åkt till sin kompis o inte kommer hem förrän på fredag, o vi hann aldrig träffas igår heller.. saknar han redan till tusen, men jag ska stå ut.. Jag ska iaf bjuda honom på mat på fredag när han kommer : ) 
Jag har hunnit vara i brossans lägenhet o börjat städa den också idag, men jag palla inte mycket, men jag har några veckor på mig :P   fast jag vill vara klar nästa vecka.

Imorgon ska jag fixa mina naglar o sen ner o prata med hon som har hand om personalen där jag ska vara i sommar o få hjälp med en del grejer, vidare till brossans lägenhet igen, o sen till väla vip med min älskade kusin på kvällen. : )


Nu ska jag kolla klart på scrubs o tänka lite till på Philip innan jag ska lägga mig o drömma som fan om honom ;) haha

ha de gottigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0